Friday 16 August 2013

Magic Loop metoden

Jeg er igang med en ulldress og prøver meg på Magic Loop metoden! Framgangsmetoden er beskrevet fint i bloggen til Marte Helgetun og hvis du også har lyst til å lære denne enkle metoden så ta en titt her!
Etter noen omganger med Magic Loop gikk jeg over til liten rundpinne igjen da den minste rundpinnen min i 4,5 mm nå var passe å strikke med!
Magic Loop er en fin metode dersom man ikke har liten nok rundpinne og helst vil slippe å strikke med 5 strømpepinner!
Det hadde vært spennende å lært seg å strikke 2 armer/bein samtidig ved Magic Loop metoden så jeg får følge med på bloggen til Marte Helgetun da hun har lovet et innlegg om dette senere!

2 comments:

  1. Anonymous09:09

    Uansett hva dette er, så er jeg sikker på at du får det fint til og at det blir fint :) :) :) God helg!!!

    ReplyDelete
  2. Jeg bruker alltid Magic loop nå, myyye greiere enn strømpepinner når man bare kommer inn i teknikken:-)

    ReplyDelete